reede, 12. juuni 2009

Patsient, kes ära suri, oli täiesti terve!


No mina olen kõigele lisaks veel täiesti elus. Käisin täna oma rajooni arsti juures, vestlesime minu omapärasest haigushoost ennereisi ja ka siis antud vereproovidest. Vaatas neid proove, kuulas kopse ja südant, kompis kõhtu, uuris kõrvu ja nentis, et tema ei oska küll arvata, milles asi oli. Mainis, et kui inimene tuleb vanaks, siis ilmneb igasugu vaevusi, mida ei olegi võimalik põhjendada. Ise tulevad, ise lähevad ja eriti kena kui ei olnud valusid. Vereproovide kohta nentis, et asi läheb paremuse poole, kuna veresuhkur on eriti normaalne. Soovitas jätkata samas stiilis. Mina muidugi talle ei hakanud seletama, mis stiilis ma siis viimased neli kuud olen elanud, ehk eriti madalal süsivesinike sisaldaval toiduratsioonil.

Kommentaare ei ole: