pühapäev, 10. mai 2009

Pinsile

Homme lähen siis teisele katsele jätmaks paberid töötupensionile siirdumiseks, kuna tööle ei saanud ja olen õigustatud saama töötupensioni. Minu puhul see ei muutu enam kuhugi. Mees saab 63 selt paarsada euri lisa. Käisin juba reedel, aga seal oli nii palju vaja täita blankette, et võtsin koju kaasa ja teen nüüd neid. Kuna olen elanud ja olnud tööl välismaal - Eestis, :), tuleb ka selles osas midagi täita. Siiski sel aastal ma veel ei saa Eestist midagi, aasta pärast alles. Siiski igaks juhuks kopeerisin ka eesti tööraamatu, kui on vaja - on olemas.

Lugesin siis üle oma tööraamatu ja tuli meelde, kuidas tuli toimida kui vahetasid töökohta. Et garanteerida täit pensioni kõik vahetused tuli teha üleviimise korras. Ja olin premeeritudki.Hakkasin mõtlema, mis olid need eriti tähtsad töö ülesanded ja tuli meelde. Ma ju võtsin töölt koju uue aasta õnnitluste postkaarte ja käisin mööda Õismäe torne neid müümas, oli vaja ju saada käivet :).

Kommentaare ei ole: