reede, 21. november 2008

Mõtlemine on kahjulik ....

Vat kui inimene tööl ei käi, siis jääb tal liiga palju aega oma mõtetes liikuda. Keerutad omi juttusid, alati on ju midagi valesti tehtud, mõnikord ebaõnnestutud, keegi on kunagi sitasti öelnud, on solvumisi, vahel oled ise olnud ebaõiglane, kui ühele asjale saadki lahenduse, siis teisal on asjad ripakil, paljudel juhtudel oled võimetu midagi paremaks muutma. Surud siis oma soovid alla ja hambad risti, proovid mure alt naeratada, sest väljaspoole tuleb ju alati olla "all ok". Aga ei õnnestu, mõtted keerlevad kui madu-ussid ja vaevavad, teevad haiget.

Töö, olgu see siis mis iganes, vajab keskendumist ja siis ei jää aega liigseid mõtteid keerutada. Nii ma siis sain täna taas uue lõime kangastelgedele ja esimesed 15 cm ka kootud. Seekordne lõim on 38 m ja selle aitas siis panna üles mees. Enne seda ma sõlmisin lihtsalt need 184 lõnga, see tähendab ühendasin vana ja uue lõime ja siis ei muud kui väntasime selle puule. Ma olin terve rea vigu teinud lõime luues, nii oli setvimist ka nüüd, aga ise tegemine säästis siiski üle viiekümne euro.

Nii nüüd kõik, kes julgevad küsida, võivad saada kaltsuvaiba, sest pregu ei ole keegi veel tellimist teinud ja kuhu ma need ikka panen. Aga teha on lõbus, kuulan aga heliraamatuid ja lasen käia ikka vasakult paremale ja paremalt vasakule. Lõbus.

Kommentaare ei ole: