neljapäev, 28. juuni 2007

Kiiksud

Võtan kratikeselt kiiksuteatepulga ja panen siis kirja mõned oma "kiiksud"

1. kokkamises
2. majapidamises
3. muu vaba teema
Mõtle, kellele võiks teatepulga edasi anda:)

1. Mulle meeldib inimesi toita. Alati kui on mingit peo juttu, on võimalik kasutada inspiratsiooni ja teha midagi erilist. Tavaliselt on toitu tehtud liiga, mitmeid erilisi ja lisaks palju. Ma peaaegu ei oska teha sööki ühele inimesele, siis ma tavaliselt teen võileibu. See minu kiiks avaldus juba väga ammu, ja võttis koguni sellised mõõtmed, et kuskil 80:ndate alguses kui olin tööl Harju TK: käisin töökaaslastele toomas lõunat Pärnu mnt. dieetsööklast, see mis oli Kosmose vastas. Liitriste purkidega tõin.

Söögitegemisest rääkides juhtus mul endises elus ka üks halenaljakas lugu eksämma juures. See oli sel ajal kui kõige vanem oli alles 3-4 kuune ja olime maal, kuna minust palju midagi abi ei olnud heinatööl, siis jäeti söögi tegemine minu mureks. Aidast võtsin suitsuliha kondid (ämma suitsutatud ), põllult sain värsked kartulid. Köök oli üsna hämar, seega see minu apsakas saigi alguse. Pistsin siis kondid keema ja koorisin vahu ka, aga kui oli siis muu kraami panemise aeg nägin, et mingid asjad ujuvad supis. Need olid ussid. Sellised pisikesed, millimeeter kaks. Uut suppi ei olnud enam aega keetma hakata, lasin siis sibula natuke kõrbema, et neid ujuvaid asju oleks ikka eriti palju, kapsalehed ja kartul ja porgand ka. Rahvas sõi ja kiitis. Ma ka sõin, aga......

2. Mulle meeldib koristada, ütlete, et mis kiiks see siis on, mulle meeldib koristada külas. Noh ma olen oma kiiksust teadlik ja seal kus vähegi karta on, et pererahvas solvub, ma suudan end talitseda. Kodus mulle ei meeldi üldse nii väga koristada. Aga siiski igal asjal on oma kindel koht ja kui keegi ei pane asju tagasi, või leiab neile muud aadressid olen täitsa sassis. Eriti mulle meeldib kui pesu on kenasti riulis, nagu kaupluses.

3. Mulle meeldib teha kingitusi. Isegi palju rohkem kui ise saada. Ise arvan, et kas see ei ole omamoodi äraostmine. Ma usun, et mitte. Mulle meeldib teha teistele head meelt. Millal tehakse kingitusi - jõuludeks ja sünnipäevaks. Ma olen väljamõelnud uue põhjuse - siis kui ma kuskilt reisilt tulen on hea teha kõigile pisike kink.

Kellele võiks edasi anda teatme pulga - Kadri , Tiiu.

Kommentaare ei ole: