teisipäev, 11. jaanuar 2005

Teine päev

Noh pysisin eile siis kindlana ja kodus enam ei maiustanud. Igaks juhuks ei julgenud ka porgandi liinile minna, mul on nimelt selline tahtest sôltumattu liigutus, kui käepärast leidub midagi head, siis ma iseeneseltki salaja oskan toppida suhu kôiksugu asju. Kui nälg end tunda andis siis sôin jogurti ja sinna see siis jäi.

Tulemusi tuli hommikune kaal 81,9, ei ega ma väida et need rasvad oleks läinud, lihtsalt see oli see toit mis jäi eile ôhtul söömata ja pika peale see siis ka hakkab môjuma. Minu probleem on mopsimine pärast koju tulekut vôi kui olen kodus siis ajaliselt 17:00 edasi. Kuni selleni jätkub aru tervisliku toitumise osas.

Ôue ei kannatanud eile minna sadas vihma ja sama sula jätkub ka täna.

Urmas viis siis oma armsa auto autode surnuaiale. Kurb, aga selle töökorda saamine oleks läinud maksma kôige vähem nii yle 500 - 600 eku ja selle eest saab juba samasuguse vana sussi ilma remondi vaevatagi.

Kommentaare ei ole: