reede, 4. juuni 2021

Raamatud <----> filmid

Raamatut loed mõnikord mitu nädalat, filmi vaatad paari tunniga. Siiski mulle endalt meeldib rohkem raamatuid lugeda, film on nagu valmis näritud toit, ei jää kohta oma ettekujutusele, mis ju on see kõige tähtsam. 

Samas mul on mingi vastumeelsus elektri/vooluga toimiva vastu. Ei ma ei kutsu tagasi koopasse elama, aga ma mäletan kuidas oli elada siis kui ei olnud elektrit ja kuskil hingesopis on ikka hirm, et äkki ühel päeval ei ole ka elektrit ja tuleb tulla toime kuidagi teist moodi.  Kui meie majja tehti suur remont mõningad aastad tagasi oli minu tingimus, et sai lastud müürida ahi ja pliit. Maja krundil on ka kunagi olnud kaev, mis nüüd on täidetud. 

Aga tagasi raamatute juurde, kõige parem on lugeda neid vanu trükitud raamatuid. Muidugi ma loen kah e-lugerist ja iPadist, aga ikkagi eelistan kui võimalik trükituid. 

Viimasel ajal on kuidagi jäänud vähemaks teleka vaatamine. Mõned sarjad, mida jälgisin vaatasin järelvaatamisega. 

... astusin sisse...

... ja seal...

Kommentaare ei ole: