kolmapäev, 31. detsember 2008

Selle aasta viimane päev läks siis tiksuma ...

Miskipärast ma lootsin sellelt aastalt palju ja see aasta tõi ka palju, aga mitte seda, mida mina ootasin. Sellepärast on nagu natuke pettunud tunne. Meil on kummaline komme teha plaane ja siis aasta pärast vaadata kuidas plaanid täitusid. Kui ei ole läinud plaanitult - tähendab paha lugu, aga kõik see, mis on tulnud väljaspool plaani, nagu ei olekski mingi saavutus. Mind on ümbritsenud sel aastal suurepärased inimesed nii reaalelus kui ka neti avarustes. Minu ellu on sündinud uus armastus - minu pojapoeg. Oma hinges tunnen ääretut soojust tema ema kohta. Nüüd kuuekümnenda eluaasta künnisel kogesin hoopis uuel tasemel sündimise imet. Kõik aasta jooksul olnud hädad ja pahandused on menetanud tähtsuse ja vajunud mineviku pimedusse. Kui palju me muretseme tähtsusetute asjade pärast. Suurem osa neist oleks olnud ainult õlakehituse ja "nojah?"väärilised.

Ma loodan, et olen sellest aastast ka midagi õppinud. Kuigi ei ole selles kindel. Mida ma ootan uuelt aastalt. Ma olen ühe korraliku töökoha vääriline. Ei ole ahne, nii aastake on täiesti piisav. Muidugi mida kauem, seda parem.

Kõigile blogijatele ja nende lugejatele: Head vana aasta lõppu ja veel paremat uut aastat.

Kommentaare ei ole: