neljapäev, 2. veebruar 2006

Mu arvuti on koomas

Täpselt nagu inimenegi vôib arvuti minna "koomasse" vuriseb, kôik asjad näivad olevat korras, aga pilt on ära :). Pôhjusi vôib olla mitmeid. Midagi vôib olla katki vôi mis kôige tôenäosem, mingi paha viirus tegi ta haigeks. Meie arvuti ihuarst Urmas tuleb saada kätte. Ta ju nüüd tööl ja ilma transpordivahendita. Kôige targem on viia "patsient" Urmase erakliinikusse, ehk ta koju. Vast leiab nii palju aega et saab selgitatud diagnoosi ja kui hästi läheb ta terveks.

Siiani olen kasutanud viirustôrjeks netist vôetud tasuta vahendeid, aga eks ta ole tihti tasuta on ka kasuta. Nüüd küll kui korda saan hangin korralikud jutub, mis siis kui ka maksab. Kui ikka on harjunud sellega, et see pill seal laual on alati valmis kasutamiseks, ja siis äkki ei olegi, on tôesti orb tunne. Näiteks arveid maksma pidin minema linna, mida ei ole teinud aastaid. Ma isegi ei mäletanud oma pangakaardi tunnus lugu. Selle otsimisega läks hommikul ligi tund aega. Ja praegu olen pearaamatukogus, siin on ka aeg vaja kinni panna. Mul läks hästi eelmine läks varem ära. Nüüd pean lôpetama

Kommentaare ei ole: