reede, 20. jaanuar 2006

Värvide pillerkaar

Kolmapäeval kui meil siin pakane taastas oma õigused oli mul vaja koguni kaks korda minna linna. Hommikul juuksurisse ja pärast lõunat arsti juurde. Aga nagu keegi kunagi on öelnud külm on rietusküsimus. Mul olid sobivad vatid seljas ja oli täitsa lõbus läbi jäise tuule linnas ringi kooserdada.

Arst uuris seda mu jõulu ära rikkunud kühmu huule peal ja rahustas mu maha, see pidi olema mingi verepunn, mis aegajalt võtab kätte ja puhkeb. Aga muidu eriti healoomuline.

Kui tööl ei käi siis on vähe võimalusi linna kolama minna. Nüüd siis kasutasin olukorra ära. Päris mitu tundi läks ja ega ma midagi erilist ei ostnudki. Raamatukaupluses aga sattusin ühe raamatu peale ja kuigi see oli päris kallis, ostsin lõpuks ära. Kaffe Fassett´i "Kauneimmat kuvioneulemallit" oli selle nimi. Tuleb tunnistada et sõrmed päris sügelevad. Päris kaua ei ole midagi suuremat kudunud. Tuleb enne suure töö alustamist meisterdada mõningaid väiksemaid asju. Et saaksite kadestada panen siia mõningad pildid ka. Nende kõikidega on kaasas ka millimeetripaberil muster.

Kui keegi on mõnest huvitatud siis võin panna ka nende täpse mustri tulema :)








Kommentaare ei ole: