teisipäev, 6. november 2018

Kruisil külastasime 2. Hanoid

Pärast ühte merepäeva saabusime Vietnami pealinna Hanoisse, linn ise ei ole just sadama lähedal. Meid laaditi bussidesse ja sõit ise kestis umbes neli tundi. Teed Vietnamis ei ole just kõige paremas korras, aga ehitustöö käib. Poolel teel oli ka väike meene/vetsu peatus.

Hanoi ise võttis meid vastu natuke udusena, aga oli juba natuke soojem kui Hongkongis, rahvast oli hirmus palju ja kõik vurasid ringi.

Vietnami eripära, aastavahetuseks ostetakse suur apelsiini puu meie kuusepuu asemel.

Meie esimene peatus oli muidugi söögikoht, hommikusöögist oli ju jupp aega.

Meie söögikoht ja noorik meile süüa valmistamas

Peale lõunat sõitsime kohalike liiklusvahendite rikasade "jaama", meid laaditi paari kaupa peale ja läks lahti hullumeelne ja eriti huvitav sõit  kitsastel linna tänavatel.

Käisime vaatamas vana ülikooli aeda...

Ja pärast seda "Hanoi Hiltonit" kurikuulsat Hanoi vanglat, mis muidugi praegu on muuseum

Giid hoiatas, nõrganärvilistel mitte minna

Seejärel taas need neli tundi bussis, muide ka tagasiteel peatusime meenete kaupluses ja saime tunnikese täiendada oma ostusid. Midagi muidugi kaasa tuli kah. Tagasi laevale saabusime pimedas. Esimene mulje Vietnamist oli positiivne, kuigi üle seitsme miljoni, aga linn oli suhteliselt puhas, toidud maitsvad, inimesed kuigi suht vaesed, aga sõbralikud.