neljapäev, 3. august 2017

Millisena me näeme ennast ....

See on üsnagi naljakas, et enda tajumine on mõnikord nii raske ja samade silmadega näeme end täiesti erinevalt sõltuvalt ajast ja olukorrast. Näiteks olin mina kooli ajal kindlalt arvamusel, et olen üsna kole tüdruk, noh selline "inetu pardipoeg" Nüüd noorpõlve piltidelt vaatab vastu täitsa kena neiu. Olen kuulnud, et samal arvamusel on mitmed noored.

Aga hoopis naljakam on nüüd. Eelmisel aastal samal ajal oli minu kaal 99,midagi ja ma leidsin, et olen täiseti normaalne. Tõsi, poes uusi riideid selga proovides, tuli mõte, et kas nüüd on need numbrid kuidagi muutunud, sest vanad riided XL läksid selga, aga uued XXL ei läinud kuidagi. Põhiline oli siiski see, et minupilt oli OK. Mingil juhul ei pidanud ma end jubedaks rasvamaoks, ega midagi sinna poolegi. See, et haigete põlvede pärast pidin ette võtma kaalu langetamise, oli vähe nagu palaviku langetamine, kestis ainult ligi aasta.

Nüüd ligi veerandsada kilo kergemana, tajun end  paksuna, voldid siin ja voldid seal, leian, et tuleb jätkata toda langetamist, nüüd mitte enam jalgade vaid enda välimuse pärast. Tõsi, tervislikust normaalkaalust lahutab mind kümmekond kilo.

Kommentaare ei ole: