pühapäev, 18. mai 2014

Meie reisi kõrgpunktid

Vanasti oli nii, et kaks nädalat enne tegid nimekirja ja siis kukkusid mitu päeva enne asju kokkukoguma ja reisipäeva eelõhtul oli kohver pakitud. See kord eelmisel päeval tegin nimekirja "what you need to do" kuna ikkagi ligi kuuks ajaks läksin ära. Nimekirja mida kaasa võtta tegin alles sama päeva hommikul, lisaks selgus, et pean veel varasema bussiga kodust minema. Ega eriti ei jäänud aega aru pidamiseks.

Aga nüüd reisini.
Helsinki - Frankfurt - Singapore - Sydney - Bay of Islands ja Auckland Uus Meremaal - Tahiti, Moorea ja Bora-Bora Prantsuse Polyneesia saartest - Honolulu Havaijil - San Francisco - Frankfurt - Helsinki. Sydneyst Honoluluni läbisime kruisilaeval.

Millest nautisin enam:
- Singapore Airlines - milline teenindamine, ruumi istuda ja maitsvad toidud
- ekskursioon Singapores - kunagi ei väsi vaatamast nende värviküllast orhidee aeda ja hotell, kus peatusime oli tõesti hea Conrad Centennial
- Sydneys käisin ujumas Bondi Beachil ja Ooperiteatris vaatamas balletti Manon, jah ma tean, see läheb ka Estonias.

- Uus Meremaal oli kaks ekskursiooni ja märkimist väärib Aucklandis nende akvaarium, noh eelmisel päeval oli ekskursioon veinitehasesse, huvitavaid veine oli,

aga ruum kohvris oli nii piiratud, et kaasa ostmist ei võinud mõeldagi.

- ja siis need kolm saart keskel Vaikset Ookeani.
  • Tahiti, kahju et shopamiseks jäi vaid pool tundi, ekskursioon oli huvitav, venis natuke pikaks ja sattus olema lihavõtte päeval, kõik oli juba kinni kui sadamasse tagasi tulime
  • Moorea, seal käisin omal käel snorklamas
  • Bora Bora, seal oli ettenähtud paadisõit ja muidugi mina jälle vees.
- Honolulu, esimese öö olime veel laevas ja käisime vaid ekskursioonil, Pearl Harboris ja hiljem rannarajoonis jalutamas,  järgmisel päeval majutusime kuueks tunniks hotelli ja siis käisin ka Waikiki rannas ujumas

Õhtul kell kaheksa istusime bussi ja algas pikk ja vaevarikas koju sõit, Helsingisse saabusime ülejärgmise päeva õhtul. Kartsin hullemat, aga hakkama saime, pealegi kui Amerikan Airlines ja Lufthansa lennukid ei ole nende kõige mugavamate seast.

Kell on juba palju ja olen Eestist kaasa võetud gripist veel natuke tõbine jätkan siis järgmisel päeval, siis tuleb ka rohkem reisi eri etappidest ja ilusaid pilte lisa. :)