teisipäev, 27. mai 2014

Ma sain juba peaaegu terveks...

... aga siis öeldi, et pidi ilm taas minema külmaks ja mul hakkas kiire kevadtöödega ühele poole saamisega. Nii ma siis rabasin kaks päeva. Peenrad on tehtud, kartul on maas, maasikapeenrad kenad, korras. Suve puhkenurgas kardinad paigas.

Higi voolas ojadeni ja eks ole juhuslik tuuleiil kuskil seal jahutas midagi segamini. Ja taas ma köhin ja luud liikmed on valusad ja tuju on kõike muud kui hea. Sellise tujuga on hea teha hävitustööd.

Nii ma siis asusin tühjendama vanu potte ja potsikuid, vähemalt 4-5 lõhnaõli rändas kaduviku teed ja palju sellist tont teab kust või milleks ostetud keemiat. Järgmiseks võtsin ette raamaturiiuli. Umbes 30 raamatut sai valmistatud ette paberikonteinerisse, võib-olla rohkem.

Järgmiseks tuleks käia läbi kõik vanad ajakirjad, milleks ma neid säilitan, kellele. Ja raamaturiiulil on veel mõnes riiulid kontrollimata.

Kõlbaks ära hea massaaž, nagu 10 aastat tagasi

Kommentaare ei ole: