neljapäev, 26. juuli 2012

Selle nädala tegemised ....

... vaat teisipäeval olin ma tõeliselt endaga rahul. Ah, et mispärast, no ma sain trennis pingist üles koguni 30 kg ja põrandalt üles 55 kg. No selles, et ma põrandalt jaksan tõsta, ma olin päris kindel, aga pingist 30 tekitas ette tõsist hirmu. Siiski panin end kujutlema, et mis see nüüd ikka on -  küll see mul õnnestub. Muidugi ma palusin lähedal olevat noormeest igaks juhuks kindlustama, et ma järsku endale rinnale ei kukuta. Ja kõik läks hästi, "kevyestihän se nousi", kommenteeris ta pärast. Minul muidugi suu kõrvuni ja jätkus seda peaaegu õhtuni.

Eile taas oli teatripäev, meheõde oli ostnud piletid suveetendusele komöödiateatrisse "Lainahöyhenissä ", selline farss, kus homopaari poeg võtab naise eriti puritaanlikust perekonnast. Pärast tuli meelde, et sel teemal olin näinud mõned aastad tagasi filmi. Muidugi soomlaste teater paisutab alati kõik üle ja mulle hakkas veidike vastu. Filmis oli kõik natuke mõistlikum ja mitte nii farsilik - mitte nii palju kisa, kära ja ülepaisutust.

Täna käis meil maasoojuse esindaja ja tegi arvestuse mida ja kuidas hakatakse tegema. Määratles maasoojuse osa 18 tuh ja koos võrgustiku ehitusega alla korrusele ja radikate toomise üles ja keldrisse pidi jääma natuke üle 20:ne. Kui natuke või palju see selgub esmaspäeval kui tuleb torustiku panija kah asja üle vaatama.
  siia see aken tuleb
Momendil teostab Mikko koos Urmasega akna läbiviimist, õhtuks pidi üks aken paigas olema.

Mingil ajal pidi tulema ka pottsepp üle vaatama seda ahju kohta, nüüd on sealt paljastatud põranda soojustus ja võib peaaegu näha keldrisse.


Kommentaare ei ole: