pühapäev, 29. juuli 2012

Aga meie pidasime täna Urmase sünnipäeva...

... kuna samal päeval on ka Kadril sünnipäev, siis õnnitlused Kohilasse. Öösel oli hirmus äike, kohe müristas ja välku lõi. Ma ärkasin ja esimese asjana keerasin välja korgid arvuti asjanduselt ja võtsin seinast neti ühendusekaabli. Pärast seda oli kena vaadata seda looduse hiilgavat etendust. Tuli kohe meelde, et 37 aastat tagasi öösel kui Urmas sündis oli samuti õues hirmus märul.



Kedagi meil külas ei käinud, olime kolmekesi, mina, Mikko ja Urmas. Grillisime ja hiljem kohvitasime ja sõime minu järjekordset katsetust. Panen siia ka retsepti kui kedagi huvitab.
See ei olnud üldse magus, kuid siiski üsna täitev. Pärast seda ei tahtnud enam midagi. Noh mu treener ongi rõhutanud, et toiduratsioonis peaksin sööma rohkem valke. 
Täna mul oli vaba päev, homme on taas jõusaali minek. Eilne trenn oli 25 min ülesmäge jookse ja kõndides alla, ega ma suurt rohkem poleks jõudnud kah. Juba selle poole tunniga olin märg kui ujutatud kass. Ma ei saa aru, miks mul higistab kõige rohkem pea. Kui natuke midagi teed on kui oleks veetünni uputatud.

Kommentaare ei ole: