kolmapäev, 16. mai 2012

Päikeseloojangu kruisil

Päikeseloojangu kruisil by elviina
Päikeseloojangu kruisil, a photo by elviina on Flickr.

.... Nägime palju delfiine, aga mu aparaat on nii aeglane, et tihti oli hilja kui vajutasin. Ok paarile pildile ma nad ka sain. Täna õhtul tuleb nädal siin olemisest täis. Toit on tõesti hea. Voodist on imeline vaade merele ja ainult paar sammu vette. Aga nagu igas paradiisis on oma madu, nii ka siin.

Algul olin kole ettevaatlik, aga siis läksin muretuks ja siis need liivakärbses oma rünnaku sooritasid. Nüüd on mul 5 sügelevat ja valutavat karpunkli taolist jalgadel, ei tohi ikka uksest minna ilma, et ei lase törtsu sääsetõrje vahendit.

Eile õhtul ilmnes ka kergeid kõhuprobleeme, söetablett aitas, siiani pole viga.

Ei küll uskunud, aga pean tunnistama, et keskpäeval on ikka maru kuum, eile jõin hommikupoolikul pärast hommikusööki kaks liitrit vett. Siis läksin bungalovi ja kaanisin vähemalt poolteist lisaks. Vaatamata sellele neljaks olin nii kutu, et ligunesin 10 min külma vee all ja keerasin tunniks ajaks voodisse.

Lähetetty iPadista

Kommentaare ei ole: