kolmapäev, 21. märts 2012

Läksin ostma kaablit ....

Minu oma on sinine
.... ja ostsin fotoka :). Muidugi kui lõpuni olla aus, siis toda fotokat olin ma juba mitu kuud kaugelt kiiganud ja netist ta arvustusi lugenud, aga just ostmiseni ei olnud jõudnud. Osalt sellepärast, et mul niigi on neid natuke olemas, aga kui ei võta arvesse kõige uuemat, mis varsti on juba kahe aastane, nimelt Canon Powershot G11 ja temalt on mu viimase aja pildid, siis vanemad on juba digimaailma vanakesed, nagu Olympus µ725 sw, millega omal ajal sai pilgistatud kenasid vaateid vee alt.


Nüüd olen varsti, pole enam viitkümmet päevagi, minemas sinna, kus võib kohe iga päev lüüa snorkel näkku ja lestad jalga ja uurima veealust maailma. Seega täiesti ajakohane oli  hankida uus ja parem aparaat. Nii paarkuud tagasi olin käinud netist uurimas, milline oleks praeguse aja kõikse parem  selleks. Sest praeguse aja kiirete muutuste juures osta keskpärane on raha raiskamine. Kõige parem kestab natuke kauem muutumata kohe eelmise talve lumeks. 


Pikalt kaalusin samalaadset Sony Cyber-shot DSC-TX10 aga lõpuks kaldusin siiski Panasonic Lumix DMC-TS3 poole. 


Täna on kena kevade poolne ilm ja lähen varsti teda testima, fotokas on palju sisse ehitatud programme eriliste pildistamis olude jaoks. Mina rohkem automaatikat armastav ja pole neid käsitsi seadmise peensusi omi päi uurinud. 

Ah, et mis sellest kaablist sai, no selle ostsin kah ära, selle otstarve oli ühendada telekas arvuti teiseks näiduks. Veel ma seda toimima ei saanud. Esialgsed harjutused lõppesid sellega et taustapilt koos töölauaga siirdusid telekasse ja ei näinud enam arvuti ekraanil, samas kui hiirega neid klikkisin toimus tegevus ikkagi arvuti ekraanil, mulle meeldiks rohkem kui oleks vastupidi, või veel parem toimiksid mõlemad kui kloonid. 

2 kommentaari:

sesamy ütles ...

Tee nii: vali arvutiekraanil "juhtpaneel", sealt "ühenda projektoriga" ja seejärel "paljunda". Siis peaks pilt olema nii teleka- kui arvutiekraanil.
Kena kevadet!

Elviina's blog ütles ...

Tänan sain asja toimima :)