esmaspäev, 26. märts 2012

Kaks lõngakera ja ..... ;)

Kaks lõngakera ja ..... ;) by elviina
Kaks lõngakera ja ..... ;), a photo by elviina on Flickr.

Eile õhtul ma tulin siia Kohilasse, jään nüüd terveks nädalaks, minu hoiatav lapselaps on tegelikult lasteaias, aga nii igaks juhuks on hea olla kohal. Kallis minia on väljamaal ja kui sel pojal peaks olema ootamatuid õhtuseid töö või muid käike, siis olen sobivalt kohal.

Siin majapidamises on kass ja koer. Kiisu on nii armastuse lembeline, et käis öösel mitu korda mu nina nuuskimas ja koer on täielik vigurvänt. Seisis hommikul truult ukse kõrval ja kui ta õue lasksin, nii oli kohe leidnud tarast koha, kust sai välja. Mina olin suisa paanikas, et tulin ja kaotasin koera. Nii tunni aja pärast ilmus nähtavale naabri aias. Ilmselt ei määletanud kust august ilma peale pääses. Noh, lõpp hea, kõik hea.

Lähetetty iPadista

Kommentaare ei ole: