teisipäev, 30. juuni 2009

Suvi ....

... viimaks ometi üle mitme aasta on suvi eksinud ka siia Soomemaale. Eelmine, selline mis meelde tuleb oli mõned aastad tagasi, aga seda ei saanud nautida, kuna olin tööl keldris, tõsi sooja oli seal 20 kraadi, aga see hämarus koos tingisid talvetunde. Nüüd naudin täiel rinnal päikest ja käin ka peaaegu iga päev järves ujumas. Ööd on kah soojaks läinud kui eelmise nädala algul tuli väljas magamiseks võtta 2 tekki, siis nüüd on ükski liiga. Sääski siinkandis eriti ei ole kuigi ega neist vist erilist vaeva oleks, on mul korralik sääsevõrk võrkkiige kohal. Paaril esimesel ööl oli natuke raske magama jääda, ikkagi palju erilisi hääli, aga nüüd enam ei pane neid tähele.

Minu roosipõõsad hakkavad õitsemist lõpetaja ja nüüd on järg jasmiinide käes, ja kui hästi kogu õu lõhnab! Muidugi kui nii sees kui väljas on üle 28 kraadi, siis kirjutamine just kõige esimesena meelde ei tule. Siiski käisin eelmisel nädalal fotokaga linnas, oli natuke asja kah. Fotokaga liikudes tuleb olla tugeva nahaga, näiteks ühes poes hakati koguni pahandama kui mõtlesin võtta mälestuseks ühe pildi ja see rikkus natuke tuju. See vastu õnneks selliseid kohti on vähe.
Turul kartulid on siga kallid...
Osa inimesi on verivorsti järjekorras
ja teised jäätise järjekorras
kõnniteesillalt avaneb kena vaade joale
jäätist võib süüa ka nii
kui jalad väsinud võib peatuda ja natuke nautide suvepäevast
käsitöömuuseumis minuga ei riieldud üldse
kena kohvik


meie linna raudteejaam
Tampere Ülikool
Selles pargis olen ka mina ühel aastal lõunavaheajal käinud päikest võtmas
meie uhke Tampere Talo
pargis oli linnuaed

Kommentaare ei ole: