kolmapäev, 17. detsember 2008

Mun mieheni on turhautunut

Vat vanasti kui oldi nagu natuke väsinud oma perekonnaelust, siis mees tavaliselt tuli töölt koju aina suurema kaarega ja naine tõstis kodus mööblit ümber. Meil siin juba mitu kuud mees väidab, et tuleks mingid kapid või õigemini riiulid paigutada mingit muud moodi. Mina, kes ma põhilise aja veedan köögis, ei leidnud mingit vajadust muutuseks ja olin lihtsalt vait. Eile sai siis mehe mõõt täis ja hakkas teine ümberkorraldusi tegema.

Nüüd ma saan aru neist meestest kes saavad peavalu ja seisavad vastu muutustele nende ümbruses. Loomulikult oli mul ka vaja osaleda 1001 asja siirdamises ja kui nüüd need neetud riiulid ongi uuel kohal, onju vaja kogu see staff läbi käia, mõelda mida ja kuhu ja kas ei annaks suuremat hulka üldse minema heitta. No oli mul vaja sellist tüli nüüd.

Aga mis teha, need on need mööda ja vastu käimised.

Kommentaare ei ole: