teisipäev, 9. detsember 2008

Ma olin täna öösel nii põrgulikult armunud ....

... Jumal tänatud - see oli uni. Vaevalt on inimest, kes ei oleks kunagi olnud armunud. Jah, see on võimas, joovastav, uimastav tunne. Samas viib inimese äärmisse ebastabiilsusse, ollakse taevas ja kuristikus sama-aegselt. 99,9% ta toob lõpuks kaasa pahandusi, varem või hiljem, ega kesta eriti kaua. Mõnikord eriti soodsatel tingimustel kui osapooled seda nii soovivad ja selle nimel toimivad, ta kasvab üle armastuseks. Armumise eest ei ole kaitstud keegi ja tavaliselt ta tuleb kui äikesepilv.

Ma ei tea, kas olen mina mingi friik, aga armumine ja seks ei ole mingil määral ühenduses, seega ma ei mõista ka tänapäeva filme, kus mõne tunnise tutvuse järel suure kiirusega teineteiselt riideid ära kistakse.

Kommentaare ei ole: