pühapäev, 7. detsember 2008

Foto - paberil või bittidena

Tiit ja minu ema üle 30 aasta tagasi
Jäi mul siin täna hommikul silma septembrikuu MikroBitti reklaam "Vanhat valokuvat digimuotoon". Hea mõte, eks ma mõningatele olengi nii teinud, hea neti kaudu levitada ja eks ta ikka ole uhkem suurel arvutiekraanil kui pisitillukese fotona. Siis aga hakkasin mõtlema, minu ema omal ajal tegi suure reisi: Leningradi lähistelt Saksamaale töölaagrisse, sealt Soomemaale, siis saadeti Siberisse, Siberist Eestisse ja lõpuks Eestist taas Soomemaale. Ja tal on siiani mõned fotod tema vanematest ja vanavanematest, paberil. Need kõige kallimad. Mul on bittidena tuhandeid pilte viimasest viiest kuuest aastast. Tunnistan hea vaadata arvutiekraanilt, aga kui elu heidaks mind kuhugi mujale, või elektrit enam ei oleks, siis kaoksid kõik need olematusse. Seega siis vist see paberil foto on ikka kindlam variant, need mõned fotod võib alati võtta kaasa kuhu iganes.

Kommentaare ei ole: