kolmapäev, 19. november 2008

Kes ma olen? - Valge vares.

Soomes elav soomlane, kelle verepärand on soome-vene segu kuid kes tunneb end sellele kõigele vaatamata eestlasena, kuigi ta seda ei ole. Seega mul on identiteedi kriis. Ma tunnen end valge varesena, alati ja igal pool. Ei piisa sellest, et olen elanud siin varsti paarkümmend aastat. Isegi kui minult ei küsitaks aegajalt "Mistä olet kotoisin", seda aktsendi pärast, soomlased on sellised, ma ei ütleks, et seda küsitakse pahatahtlikult, lihtsalt on vist taktitunde puudus.

Mõtlesin siin eelmisel kuul, et loon soomekeelse blogi, aga mul ei ole midagi kirjutada soome keelsele lugejale. Võib kah olla nii, et oma mõtteid on mul siiski kergem väljendada eesti keeles, kuigi ma teen nüüdsel ajal hunniku õigekirja vigu. Vabandan kõigi ees.

Kommentaare ei ole: