reede, 17. oktoober 2008

Postcrossing areneb

Nüüd kui ma olen tasapisi kaartide saatmist vähendamas on sel liinil taas uusi vidinaid. Juba suvel muutus kodulehekülg, ja tõesti paremuse suunas. Oma profiili sai lisada avatari, ja muid huvitavaid asju. Nüüd siis on suur muudatus taas. Sinna võib nüüd laadida kõik saadud kaardid. Seega võin nüüd näha, mida ma kellelegi olen aegade saates saatnud. Negatiivsene on näha ka see kui mõni on saatnud kõigile ühe ja samasuguse kaardi. Eks need tulnud kaardid olid masinas olemas ja selle jaoks blogi, nüüd siis selle pidamise mõte kaob ära ja eks ma lõpetangi lisamise. Kahju taas täiesti kustutada. Sealt nägi maade kaupa tulnud kaardid. Noh vaatame.

Olen nüüd kahel õhtul tasapisi neid üles laadinud ja käinud alati ka vaatamas, kuidas läheb inimestel. Väga paljud on lõpetanud. Mõni on saanud aru, et see pole tema jutt juba paari kaardi saatmise järel, mõni lõpetanud 30, 40 kohal. Aga eriti vapustav oli leida profiil, kus oli saadetud ligi poolsada kaarti ja saadud ainult 38. Noh kannatlik inimene see on. Igatahes.

Täiesti ma nüüd oma hobi ei lõpeta, aga vähendan saadetavate kaartide arvu.

Kommentaare ei ole: