teisipäev, 30. mai 2006

Segadused pesunööriga ja kuhu krt kadusid mu kurgiseemned

Juba pikemat aega on mind ärritanud vana pesunöör, mis on just sellist nägu, et määrib just pestud riided ära. Otsustasin siis hommikul ta välja vahetada ja üllatus, üllatus, sellest mis mul oma arust oli varuks jätkus üheks ringiks ja kõik. Ei siis jäänud muud üle kui suunduda pesunööri otsingutele. Meie kaubanduskeskuses oli mingisugust, mitte eriti kvaliteetset ja pagana kallis. Seega suundusin jalgrattaga natuke kaugemale shoppama. Nööri leidsin, järgmiseks oli mingeid suve lilli mu peenardele. Kahju küll, aga lillede eest osatakse siin maal võtta hingehinda. Lõpuks kui olin läbisõitnud kõikvõimalikud lillemüügi kohad ostsin ühest kohast 6 daaliat ja teisest kohast 4 punast pelargooni. Kodus siis istutasin need maha ja ei aita muud kui tuleb homme veel 4 pelargooni juurde osta. Eelmise aasta omad talvitusid viletsalt. Vaatasin siis ühte oma peenardest ja juba mõte, et peaksin veel 40 ekut ohverdama ajas karvad turri. Mõtlesin ja mõtlesin ja voilaa...
otsustasin harvendada nurmenuku peenast. Ma sain need paar aastat tagasi naabrinaiselt ja nad olid mul lihtsalt vohama läinud, kaevasin siis kõik üles ja istutasin uuesti. Ilus ja kena tuli ja sai säästetud ka raha.

Lille lugu klaaritud otsustasin panna maha kurgi seemned ja tunnelid püstitada, aga kuidas ma ka ei otsinud seemneid ei leidnud mitte kuskilt. Täitsa jama, eks tuleb minna ja osta uued. Ilmselt leian üles siis kui olen uued just maha saanud :).

Mikko alustas puhkenurga laiendamist. Kaks aastat tagasi saime just Urksi pulmadeks selle valmis kuid juba eelmisel aastal oli selge, et meetri jagu tuleks seda kaetud ala suurendada. Noh homme siis on valmis. Homme tuleb siis Kats ka, sain ta ikka siia meelitatud, hea mina.

Täna oli ka terve päeva võrk ära. Tea kus see viga oli, aga netti ei pääsenud enne kui alles nüüd.

Kommentaare ei ole: