pühapäev, 9. jaanuar 2005

Kümme nädalat ja üks päev

...küsimus: kas kümme nädalat ja üks päev on pikk või lühike aeg. See sõltub ilmselt sellest, kas me ootame midagi või on vaja midagi ära teha. Ootamiseks ilmselt pikk, mingite tulemuste saavutamiseks lühike. Aga kuidas on olukord siis kui ühelt poolt ootad ja teiselt poolt tahad miagi ära teha, mingeid tulemusi saada. Viimasel juhul nagu jääb aeg väheseks.

Millest siis on küsimus? Esiteks see on aeg, mis mul on jäänud käia tööl ja teisalt see on aeg, mille jooksul tuleks Margusele tuupida pähe rootsi keelt, endalt hispaania keelt ja vähemalt 5 kg tuleks ka saada nendelt pehmetelt kohtadelt ära. Seda viimast arvesse võttes, aega on katastroofiliselt vähe.

Noh triikimisega tulin toime ja natukeseks ajaks need asjad on taas tehtud. Ma tean, et neid rootsi keele sõnu me ka õpime, mina teen uusi sõnalipikuid ja teeme ühisõppimist, aga minu hispaania keel ja kaalust alla võtminene on suure küsimärgi all. Isiklikult minu jaoks neil on nüüd küll eriti tähtis koht.

Eelmisel aastal olin kodus ja üle päeva käisin ujulas ja jõusaalis + igal õhtul käimas ja tulemusi tuli. Kuidas nüüd saada end taas hoogu. Lisaks jõulud olid väga paha mõjuga. Kõik need maiustused ja piparkoogid jne ja nii edasi. Tunne on nagu väga patusel inimesel.
Üle aasta tagasi liitusin kaalujälgijatega, ilmselt see aitas ka olla õigel teel. Suvel oli pause ja kui läksin tööle jäi see hoopis ära. Nüüd on maha saadud kilodest umbes viis tagasi tulnud ja see tuleb enne Hispaaniat taas ära saada.

Teoria on olemas, mis puudub on keegi, kes selle ellu viib. Praegu tuli üks idee. Mis oleks kui hakkaks igal hommilul kaalul käima ja siia oma kaalu kirjutama. Kaalun ma ka muidu, aga kui tuleb ka kirja panna siis, vast oleks see selleks kepiks, mis mind paneks ka midagi asja ette tegema.

Noh vaatame, homme on minu edasise 10 nädala esimene päev. Aga nüüd tuleb minna magama. Enne otsin esile oma hispaania keele raamatu ja vihiku, koolivaheaeg on ka selles osas läbi. Adios, hasta mañana.

Kommentaare ei ole: