pühapäev, 20. oktoober 2019

Kui antakse, siis ikka ämbriga....

Olete kuulnud ütlust "küsi ja sulle antakse", no ei ole varem olnud nii viljakat sügist, kuna  mulle on sadanud kaela peaaegu küsimatta kõiksugu staffi. Kõigepealt Pärnu naaber, kes oli väga rahul, et ma ta õunapuu alt 7 ämbrit õunu korjasin, tema aroonia põõsa tegin kah peaaegu tühjaks.

Ja siis siin üks päev sugulane helistas ja pakkus linast lõnga, mul endal kah natuke on, muidugi omal ajal Eestist toodud, siiani siiski tegemata, kuid nüüd liikusid mõtted sinna poole, et tasuks järgmine lõim luua linasest lõngast. Ok, ütlesin, et kui järgmine kord siia poole sattub, siis võtaksin rõõmuga vastu. Ja siis ta tõi 3 suurt musta plastikust kotti. Kui selle sain kahe päeva pärast ära sätitud selgus, et seal oli 54 kg. Tule taevas appi ma saan seda kududa oma elu lõpuni ja jääb veelgi üle. Juhul kui see oleks kenasti kerades või vihtides oleks selle maksumus ligi kaks tuhat, aga....  see on lõimena ja natuke sassis lõimena. Ma usun, et umbes kolm/nelikümmend aastat tagasi kuhugi panipaikka pandud. Nüüd pärijad tellisid koristajad, kes olid valmis kõik prügimäele viima. Õnneks/kahjuks tuli kellelegi meelde, et mul ja kangasteljed, järsku kulub ära.

Siiski praegu mul oma loodud lõim puudes ja ligi kaks meetrit juba valmis kah. Eks ma hiljem panen mõned pildid kah.

Kommentaare ei ole: