teisipäev, 30. detsember 2014

Kokkuvõte aastast 2014 - kogu aeg minemas või tulemas. Aprill

Peaaegu kogu aprilli olin reisil. Läksin itta ja saabusin läänest, ehk tüdruk käis ümbermaailma reisil.

Helsinki - Frankfurt - Singapore - Sydney - Bay of Islands ja Auckland Uus Meremaal - Tahiti, Moorea ja Bora-Bora Prantsuse Polyneesia saartest - Honolulu Havaijil - San Francisco - Frankfurt - Helsinki. Sydneyst Honoluluni läbisime kruisilaeval.

Millest nautisin enam:
- Singapore Airlines - milline teenindamine, ruumi istuda ja maitsvad toidud
- ekskursioon Singapores - kunagi ei väsi vaatamast nende värviküllast orhidee aeda ja hotell, kus peatusime oli tõesti hea Conrad Centennial

- Sydneys käisin ujumas Bondi Beachil ja Ooperiteatris vaatamas balletti Manon, jah ma tean, see läheb ka Estonias.

- Uus Meremaal oli kaks ekskursiooni ja märkimist väärib Aucklandis nende akvaarium, noh eelmisel päeval oli ekskursioon veinitehasesse, huvitavaid veine oli,

aga ruum kohvris oli nii piiratud, et kaasa ostmist ei võinud mõeldagi.

- ja siis need kolm saart keskel Vaikset Ookeani.
  • Tahiti, kahju et shopamiseks jäi vaid pool tundi, ekskursioon oli huvitav, venis natuke pikaks ja sattus olema lihavõtte päeval, kõik oli juba kinni kui sadamasse tagasi tulime

• Moorea, seal käisin omal käel snorklamas

• Bora Bora, seal oli ettenähtud paadisõit ja muidugi mina jälle vees.

- Honolulu, esimese öö olime veel laevas ja käisime vaid ekskursioonil, Pearl Harboris ja hiljem rannarajoonis jalutamas,  järgmisel päeval majutusime kuueks tunniks hotelli ja siis käisin ka Waikiki rannas ujumas

Õhtul kell kaheksa istusime bussi ja algas pikk ja vaevarikas koju sõit, Helsingisse saabusime ülejärgmise päeva õhtul. Kartsin hullemat, aga hakkama saime, pealegi kui Amerikan Airlines ja Lufthansa lennukid ei ole nende kõige mugavamate seast.

Suvel tegin sellest reisist kaks albumit, neid võib näha ka netis.

Kruis Sydneyst Honoluluusse ja Prantsuse Polynesia saared Papeete, Moorea ja Bora Bora

ja

Singapore, Sydney, Uus Meremaa ja Honolulu

tegelinski ütles ...

Sisukalt veedetud 2014! Kõike head ka uueks aastaks :)

Anonüümne ütles ...

Lugenud teie Eesti elust "orduajal", siis on praegune nagu loteriivõit kitsikusest ja kannatustest pääsedes...No kas oli siis nii nagu esoteerikud kiidavad,et "mõtle hommikust õhtuni,et küll sa saad"...?