pühapäev, 6. mai 2012

Raport.

Eilse päeva pidin vabana ja võtsin täna taas ette kontaktläätsed. Jälgisin täpselt juhiseid, mida siin anti ja ei läinud enam kui paar minutit ja need olid paigas. Kuskilt lugesin veel, et näpuots, kus lääts on, peaks olema kuiv. Igatahes sain  ma piisavalt julgust juurde ja võib-olla katsetan mõni teine kord värviliste läätsedega.

Narr küll, aga olen alati tahtnud olla mustasilmne, praegused hallikollakassinised pole olnud kunagi minu meelest ilusad. Pisitüdrukuna oli veel unistus pikkadest mustadest patsidest, nagu minu vanaemal oli.

Aga juuksurid ütlesid, et mul on nii harvad ja õhukesed juuksed, et sinna ei anna mingit pikendust panna, peaks olema see lakk märksa paksem ja pikem, et seda siis veel parandada. Seega jääb üle ainult parukas.

 Vabandust, pildi varastasin siit

Muide aastakümneid tagasi kui oli TPI kooride ühis maskiball, osalesin muidugi ka mina. Laenasin teatrist talutüdruku riided ja paruka pikkade patsidega. Mitte keegi mu tuttavatest mind ära ei tundnud, lisaks olid veel tumedad prillid kah.  

Kommentaare ei ole: