pühapäev, 20. mai 2012

Palju õnne mulle ...

Palju õnne mulle ... by elviina
Palju õnne mulle ..., a photo by elviina on Flickr.

Soovis hommikul rannal üks noor abielumees, pärast seda kui teda ja ta mõrsjat olin pildistanud. Siis loodus, mis kastis mind märjaks, vihm siin on tõesti harukordne. Siis restos ettekandja, kes kinkis mulle laua juures tehtud kaelaehte. Muidugi mu kallis kaasa, kes oli koguni enne kuut üleval, et mind kätte saada. Ja nüüd see. Kolme tunni pärast lähen üksikule saarele.

Küsimus, mida sa võtaksid kaasa üksikule saarele.

Unumisriided, päikesekreem, sääsetõrje, paar raamatut, öösärgi, maski ja lestad, mõned ravimid ja sidetarbed, iPadi, foto ja videotarbed, vihiku ja pastaka, natuke rohkust ja avatud meele, hea tuju ja ........

Lähetetty iPhonesta

3 kommentaari:

Larko ütles ...

Palju õnne! http://larko.planet.ee/larkoorg/audio/beatbirthdaysound.wav

Anonüümne ütles ...

Millimeeter muretsusi,
sentimeeter sekeldusi,
kilomeeter kallistusi,
miljon-triljon õnnitlust.

Palju, palju õnne!

Pärnu naabrid

Elviina's blog ütles ...

Suur, suur tänu. Mul oli eile suurepärane päev.