esmaspäev, 21. mai 2012

Ei saanud, mida tahtsin, sain midagi paremat ;)

Mu Robinson Crusoet tabas täielik fiasko, kuna selles piirkonnas oli tulemas kerge troopiline torm. Muidugi saadeti mulle paat järgi, mina ootasin öhtusööki ja nemad käskisid korjata asjad ja tagasi. Ausalt, ma olin pettunud, nelja või kaheksa tunni pärast poleks ju vaevunudki sinna minema. Pealegi ei olnud see ju niigi eriti eraldatud, mõõna ajal oleks vabalt kõndinud naaber saarele, vett oli kõige rohkem rinnani. Sealt edasi oli liivasärg kolmanda saareni, kus oli hotell.

Kahju oli, et sellest neljast tunnist pidin maksma 155$, see on röövimine. Oli tunne kui oleks tellinud ja maksnud kalli asja ja saanud 25% allahindlust ja asja, mida mingil juhul ei tahtnud. Selline oli siis see madu paradiisis.

Teisalt kui siis läksin pärast dushi all käimist natuke nördinud olekus õhtusöögile ootas mind ees kenasti valge linaga kaetud ja kaunistatud laud. Mulle toodi pokaal veini sünnipäeva kingituseks ja pärast veel tort 3 küünlaga ja lauldi. Kuna laual oli mustadest kividest kiri Happy Birthday, siis kõik kes möödusid lauast ka õnnitlesid ja soovisid palju head ja tervist ja lõbusat puhkust.

Nii siis juhtus, et ei saanud, mida tahtsin, sain midagi palju enamat.

Lähetetty iPadista

Kommentaare ei ole: