reede, 27. aprill 2012

Mulle tundub, et olen natuke jäämas sõltlaseks ....

... ilmselt selline sõltuvus ka minul ühe koma teise asja kohta aegajalt ilmneb. Näiteks iiriseid ma enam ei osta, need söön kohe ära. Samuti mõnikord õhtul just võtad ühe rukkileivast võileiva ja natukese aja pärast hoomad, et oled pistnud põske viiski võileiba.

Viimase aja jutt on ingveri suhkrustatud palad. Ingver on ju üsna terav ja algul tundus, et ei kuulu mingil juhul mulle meeldivate ainete hulka. Nädal aega tagasi olin liikvel ja hakkas hirmsasti iiveldama, mingeid tablette kaasas ei olnud ja tuli meelde, et ingver tõrjub iiveldust. Ostsin poes paki, esimesed olid pahad, aga siis hakkas kohe maitsema ja paari päevaga sõin kogu 200 g paki, üldse enam mitte iivelduse vaid himu pärast. Ja siis olin nagu haige kass, ei rahunenud enne kui sai ostetud lisa.


Nüüd olen kahevahel, kas omas meeles mõelda see mitte soovitavate ainete hulka või lasta aga edasi, pidi see ju mõjuma hästi ka liigestele

Kommentaare ei ole: