teisipäev, 1. märts 2011

Snorklama läksime lindude saarelt


kuva.JPG, originally uploaded by elviina.

Nii, ma olen siis käinud snorklamas Suurel Vallirahul. Uhke tunna? Kuidas võtgta, eks ole tavaline, et mõned asjad, millest oled unistanud aegasid ja kui need käivad tõeks, nad nagu ei olegi nii võimsad. See kõik on nagu soomlased ütlevad "korvien välissä",

Sõitsime laevaga sinna oma kolm tundi, siis esimeseks asjaks mis meiega tehti oli 30 min klaaspõhjaga laeva pakkida ja tegime sallega tiiru. Istusime nagu silgud tünnis ja kord ühelt, kord teiselt poolt oli näha koralle ja kalu. Pärast seda oli lõunasöök ja siis viidi väiksemate paatidega linnusaarele, kust sai minna snorklama.

Korslle siin oli muidugi võrratult palju enam kui varasemates paikades, kui olen olmud, aga kalu just eriti ei olnud, võib-olla ma ei leidnud õiget kohta. Sel ajal kui olin vee all oli olnud päris lahmakas vihmasadu, nii et Mikko isegi vihmavarju all oli märg nagu "uitettu kissa" . Aega oleks olnud teha veel teinegi tiir, aga kahju hakkas mehest ja nii me läksimegi järgmise paadiga ära laevale.

Muide minu lennukist ostetud veekindel kell ei olmud üldse veekindel, vaid jäi seisma. See sellest kellast. Tagasi sõidul uurin kuidas selle garantiiga on, kas võtavad tadasi või mis.

Siis kui saarelt tagasi hakkasime sõitma, tuli päike kuskilt pilve tagant korraks ka välja.

Kommentaare ei ole: