laupäev, 21. märts 2009

Väidavad, et kevad olla alanud...

... jah asfalttee on paljas, aga igalpool mujal on kõik kohad lund täis ja kus ei ole lund, seal on jää. Kõndimine on midagi sellist sipsutamise ja uisutamise vahepealset. Veel pole sussid püsti käinud, aga ega palju puudu. Kepikõnnil peaks mitu korda võtma ja panema tagasi asfalditassukaid. Muidu kajab nii kõvasti.

Uuel toitumisratsioonil olen nüüd olnud kolm nädalat. Enesetunne on hea, ei vähematki igatsust leiva või magusa järele. Kartuli olen asendanud naeri ja kaalikapüreega ja minu arust on need palju paremad. Naljakas on käia toidupoes, kogu pood on otsast lõpuni täis toiduks kõlbmatut kraami. Kujutan ette, et mingisse usku pööranud on sama tunnet tundnud. Olles omaks võtnud midagi täiesti erilist ei saa aru, miks teised ei tule järgi. Noh mina jutlustama ei hakka, mees küll võiks ju ka hakata sama ratsiooni järgi sööma, muidu tee kogu aeg 2:d eri söögid.
- temale väherasvased
- minule vähesüsivesinikke sisaldavad.

Minu kõige vanemal onul oli diabeetes, ei tea milline, kas ja milliseid rohtusid ta tarvitas, aga suhkrut ta ei kasutanud ja leivast sellist kuivatatud varianti ja neid puuvilju meil ju sel ajal ei olnudki. Elas teine muide ligi üheksakümne aastaseks ja kaheksakümneselt võttis veel uue naise. Kange mees oli.

Kommentaare ei ole: