teisipäev, 31. märts 2009

Teist päeva kõnnin ringi lollakas naeratus näol :)

Põhjus on kah. Üle aastase igatsuse järel on lõpuks ometi midagi konkreetset. Ehk 13.mail kell 16:10 tõusen lennukil Boeing 767 Blue Comfort `iga õhuavarustesse, sihtkoht, mis muu kui Thaimaa, Phuket.

Juba mõni aeg tagasi käis mees välja sellise veksli, et ta maksab kinni minule reisi lõunasse. Otsisin reisikaaslast, aga ei õnnestunud, ja kuna kahekesi minek ei tule kõne alla väheste rahaliste ressurssida pärast, siis lähengi üksi. Paar viimast päeva olen uurinud hotelle, lõpuks valisin välja sellise 1 korruselise, vaatega basseinile, üsna lähedal rannale. Loodan, et see mulle meeldib. Muidugi tuleb nüüd päikesekreem saada kuidagi ise seljale, aga noh eks seegi vast õnnestub.
Hotelli nimi on Phuket Kata Resort

Kohvrit pakkida on veel vara, aga eks nüüd tuleb hakata kokku ajama kaasa võetavat reisiraha. Pelgast hommikusöögist ikka ei aita ja eks tahab natuke ka ekskursioonidel käia. Aga see on praegu teisejärguline küsimus. Mul parajasti sünnipäev tulemas, vast midagi ikka mõned eraldavad. Vähemalt loodan. Mõtlesin siin naljaks, et saadaks õige kõigile sugulastele meili "Kallid sugulased, sel aastal ma teid kokku ei kutsu, kuna olen reisil Thaimaal, seevastu igaüks võib tulla siis kui kõige sobivam on ja kingituse võiks enne 13. maid panna sellele ja sellele panga arvele, luban saata postkaardi Thaimaast ja võtta suvel vastu millal sobib", aga ma siiski vist ei ole nii jultunud.

Kommentaare ei ole: