reede, 27. veebruar 2009

Reedesed killukesed siit poolt kandist....

Nii, nüüd on siis nädal möödas selle uue toiduratsiooniga. Soome keeles on see "vähähiilihydraattinen ruokavalio ja - elämäntapa eli karppaus". Tulemused, ei oskagi nagu midagi erilist välja tuua. Kaalulangust on nädalaga 1 kg, veresuhkur on sama, mis siis kui kasutasin süsivesinikke ja ravimeid, neist loobusin kui läksin üle sellele. Pingutuste puhul tuleb kiiremini väsimus kuid mingeid ebameeldivaid aistinguid ei ole. Iha maguse või leiva järele ei ole. Toidud on pagana maitsvad. Kuigi söön vaid 3 x päevas ei ole mingit näljatunnet vahepeal. Muidugi õuna võtaks mõnikord ja eks kui sellel ratsioonil on oldud natuke ja harjutud põhjalikult, siis puuvilju võib süüa, aga mitte ahmida. Mis täielikult jääb ära on kartul, suhkur ja kõik teravilja tooted. Väga huvitavaid asju saab aga ka ilma nendeta. Eks ma tulevikus mõned siia ka riputan.

Milline on päeva menüü?
Hommikusöök 2 muna ja midagi liha ja salat (munaroogasid on tõestipalju)
Kolme paiku päeval teen mingi lihatoidu + hautatud kapsas või brokoli + lillkapsa või naeripüree
Õhtusöögi ajatan sinna kaheksapaikku ja see sarnaneb suures osas lõunaga + kreeka jogurt (10%) natukese meega, mõnikord kah 4 pisikest tükikest shokolaadi (shokoladi sisaldus üle 70%)

Eile tõin postist "karpin keittokirjan", sellest siis saab hakata mitmekesistama oma menüüd. Lisaks hakkan võtma kookosõli. Täiesti hea maitsega teine. Eriti mulle meeldib naeripüree, hõrgu maitsega ja mis tähtis - tervislik. Mingil ajal muidugi tuleks üles otsida kust saab pastöriseerimata piima ja nendest tehtud tooteid. Aga naereid hakkan kasvatama ise. Näib kuidas välja kukub.

Häirib see, et ei ole suutnud ka meest sellele ratsioonile meelitada, kui luges suhtus üsna positiivselt ideesse, aga ei taha loobuda näksimistest ja kommidest ja leivast. Seega on suhkrusõltlane. Aga eks näeme, kui juba minul ka nähtavaid tulemusi hakkab ilmnema vast siis liitub.

Siis see minu netiühenduse aeglus sõltus tõesti minu moodemist, käisin ostsin uue ja kõik mured läinud. Siiani olen olnud arvamusel, et kui on midagi rikki, siis ei tööta üldse, aga see kord nii, kord teisiti segas minu mõtted küll täielikult ära.

Eile käisime uurimas palju tuleks maksma meie plaaneeritud köögi mööbel kõikse odavamas paigas. See remont köögis algas ju 4,5 aastat tagasi ja nüüd oleks vaja viia see lõpule. Isegi kõige odavamas kohas on see kallis + pliit + õhupuhastaja + kraanikauss + digitelekas, selle viimasega võib muidugi oodata, aga teisi on vaja kohe. Ma tegelikult täiesti kardan seda remonti. Nädalaid saab siis olema kogu köök segasi ja mina ju elan siin. Toas ma käin ju ainult magamas. Seega siis pelgalt 2,5 m köögimööblit tuleks maksma umbes 1400 eurot. Minul muidugi pole mingit võimalust osaleda, aga eks me kuidagi hakkama ikka saame.

Kommentaare ei ole: