esmaspäev, 23. veebruar 2009

Kolm päeva möödas ja ikka veel elus :)

Kui keegi on viitsinud mu lehe lõpuni rullida, siis on leidnud seal mingi jubina kalade ja paadiga. Nii selgituseks juba kolm päeva olen olnud uuel toiduratsioonil. Söönud ainult 3 korda. Ja tõesti ei tühjadele kaloritele. Üritan püsida 72 g süsivesiniku piires, mis on täiesti lihtne, kui unustada suhkrud, leivad ja kõik muud viljatooted ja kartul. Näiteks eile tegin lillkapsa püreed ja maitses hea. Kotletid tulid kah normaalsed kuigi ei lisanud ei kartulit ega saia. Homme tuleb minna ostma hapukapsast, pidi olema tõesti hea.

Muide kuskil 89 algul sain kaalust maha 4 kuuga 25 kg. Muidugi olin siis palju noorem. Hakkasin siin nüüd tuletama meelde, kuidas see toimus. Mäletan et sõin iga päev vähemalt pool kilo kohupiima meega, hapukapsa salatit ja liha. Miks ma nii toimisin, ei mäleta, kas olin kuskilt lugenud või kuulnud?

Seekord kaal on teisejärguline asi, aga see, et diabetesest lahti saaks, on igal juhul vaeva väärt.

Kommentaare ei ole: