pühapäev, 25. jaanuar 2009

Rotiaasta viimasel päeval...


Vanaema ja pojapoeg
34 aastat varem, ema ja poeg
Kalendriaasta 2008 lõpetus läks nii segases ja haiges seisus, et kokkuvõtet teha sellest nagu ei tahtnudki. Aga vat rotiaasta lõpetuseks olen täiesti valmis. Siiski, ei mingit pidu, rahul ma selle aastaga ei olnud. Kuigi mõnedki asjad said lõpetatud. See, et ma otsides kogu aasta töid ja sealjuures täielikult ebaõnnestutud, ei olnud hea. Aga, teisalt kui ma oleks saanud tööd, mõned muud asjad oleks lükkunud edasi ja jäänud vaevama mind ka tulevikus. Nüüd olles täielikult väljapääsmatus olukorras, tuli leida täiesti uus lähenemine ja see leidus. Tõsi, see ei olnud kerge. Minule Pühvli aastal ja Härja tähtkujus sündinule on eriti raske tunnistada end lööduks ja paluda abi. Mida siis sel aastal tuli tehtud. Kootud ligi 40 m põrandavaippa, paarkümmend paari sokke ja mitmeid kindaid. Tuldud toime töötajana maasikapõllul, kuigi tunnistan isegi noorena ei ole teinud nii rasket tööd. Käidud 4 x Eestis. Minu arust 2 Eesti reisil on samad kulud kui 2 nädalt lõuna mere saartele.

Aga suurim rõõm sel aastal ei tulnud mitte minu tegemistest vaid veetleva minia poolt. Minust tuli vanaema :).

Kommentaare ei ole: